|
Kommenter nyhed |
Tilbage til nyheden |
Til debatoversigt
| Per |
09-03-2007 09:22 |
Lyder som en fantastisk aftale. Stort tillykke til klubben, endnu en gang overrasker I positivt. |
| Jesper |
09-03-2007 09:29 |
LÆKKERT!
Stor ros til alle i klubben for at få sådan en aftale i hus - imponerende!
Ander er der simpelthen ikke at sige! |
| Ratino |
09-03-2007 10:46 |
| Så sandelig en god aftale vi her har fået med Charlton. |
| PO |
09-03-2007 10:48 |
| De burde da bruge nogle af penge til forstærkninger fra Køge |
| John |
09-03-2007 11:55 |
| Ubetinget ros til klubben og hvem der ellers har stået i spidsen for disse forhandlinger! Ikke mindst set i lyset af at dette er blevet forhandlet på plads midt i fusionsforhandlingerne... Det er sgu da at holde hovedet koldt! Multitasking, må man sige..!! |
| Dohn Ø |
09-03-2007 13:15 |
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet.. Per Rud har tidligere bygget luftkasteller på HB Stadion..
Måske kunne vi finde nogle gode unge spillere fra Nigeria og bygge et college finansieret af tribunebanden? |
| Svipper |
09-03-2007 13:23 |
Ha ha... lige præcis!!! Lad os lige se hvad det betyder først. Vi har før fået pivringe engelske "talenter" i truppen. Der er vel en grund til at vores samarbejdspartnere ikke benytter dem selv.
Inden vi falder på halen og holder en vejfest på Høvlingebanken, så lad os først se hvad den aftale i praksis betyder for Herfølge. |
| Anders |
09-03-2007 13:30 |
Til Svipper.At de ligger i periferien på Charltons hold, må da tale for en vis kvalitet. Er ret overbevist om at de ville være for gode til HB´s 2.hold.
Ses vi senere...? |
| Flemming |
09-03-2007 13:33 |
| Det betyder ikke en skid andet end at Hr Rud nu kan score endnu en god løn, det ved alle i og omkring klubben jo |
| Jesper |
09-03-2007 13:46 |
Den aftale betyder at vi kan sende talenter på prøve i et ungdomsakademi i topklasse! Vi kan sende hold på træningslejr i klubben og de kommer til Herfølge for at spille træningskamp!
Og at Charlton så kan vælge at sende spillere til Herfølge er jo super godt! Der er ingen der siger at vi SKAL bruge dem, og det er stadig Charlton der betaler spillernes fulde løn!
Jeg kan ikke se hvorfor folk er negative over sådan en aftale?
Og Svipper - hvad mener du i øvrigt med pivringe engelske fodboldspillere? Så vidt jeg ved var Matthew Turner en stor profil, mens Joshua Gowling også var super!
Om jeg fatter hvorfor nogle mennesker konsekvent ser negativt på alt! Selv en samarbejdsaftale der åbenlyst giver os rigtig gode muligheder på talentfronten og som også indirekte har givet os minimum 2,7 mio kr. i transferindtægt! |
| Ratino |
09-03-2007 14:02 |
Nogle af indtægterne skal naturligvis bruges til stabilisere klubbens egen økonomi. Men ud over det synes jeg et tiltag sku være, at få lagt varme i banen på stadion på et tidpunkt, eller få bygget en kunstofsbane i området så de skal hele vegen til Roskilde for at træne.
Men det er jo også bare hvad jeg tænker og håber på. |
| Jesper |
09-03-2007 14:18 |
Køge Kommune har jo bevilget en kunststofbane ved Køge Boldklub, så det må vel være muligt at leje sig ind på den bane!
Den vil sandsynligvis stå klar fra næste vinter! |
| Svipper |
09-03-2007 14:19 |
Skræmmende som Jesper har indsigt i aftalen og kan udtale sig skråsikkert om både træningskampe og lønforhold.
Mark Briggs, Richard Sneekes, Matt Collins... need I say more? |
| Jesper |
09-03-2007 14:30 |
Ja, det er utroligt så meget indsigt man får i det hele ved at kunne læse! Prøv en gang at læse pressemeddelelsen igennem og så vil du hurtigt finde ud af hvorfra jeg kender til aftalens indhold!
Og angående punktet med lønningerne: Hvis aftalen bare tilnærmelsesvis ligner andre samarbejdsaftaler så vil det være Charlton der betaler de spilleres løn som bliver lånt ud til Herfølge.
Og det er der en ganske god grund til - spillerne vil næppe være indstillet på at gå ned i løn, og Herfølge har næppe de økonomiske midler til rådighed til at kunne opretholde den løn som spillerne får i Charlton!
Lad nu være at male fanden på væggen, Svipper! |
| Stjerne |
09-03-2007 15:06 |
At bruge 5 mill. på varme i græsset på Herfølge stadion er da være noget at det dummeste jeg længe har hørt! Der er et underskud der skal betales og mon ikke bare pengene skal ind i den normale drift. |
| ruskefrans |
09-03-2007 15:56 |
| det er super for herfølge... og 2,7 til martin C der havde kontraktudløb til vinter er sku da helt perfekt |
| Steinmejer |
09-03-2007 17:04 |
Svipper det er utroligt du ikke er "gået hjem" endnu!
Handlen med Polle burde fortie alle dine kloge kommentarer, men du bliver åbentbart ved alligevel. Det undrer mig ikke at du kan tolke denne nyhed negativt, til gengæld kan jeg efterhånden tvivle lidt på dine motiver, for debatten. Er du overhovedet Herfølgefan?
Hvilke luftkasteller er det nu lige du snakker om - HALLO, arbejdet har lige udmyntet sig i 3-4 mio kr!!!!!!!! |
| Steinmejer |
09-03-2007 18:29 |
Synes iøvrigt også at salget samt den indgåede aftale er et fint eksempel på at DBU´s måde at anskue tingene på er forfejlet.
Svipper jeg kommer lige til at tænke på: Hvilke ligheder er det du ser mellem er talentsamarbejde med Charlton og at Clive Stableton kom til klubben og købte nogle engelske spillere med sig (nogle gode, nogle mindre gode)??? Som jeg ser det er der lige præcis...INGEN!!! (jo, de er englændere)
Nu er det sådan at der er en forskel, bare en lille smule, hvad enten du tror det eller ej, på Premier League og 1 division i Danmark. Har de nogle udviklingsspillere som vi kan få gavn af, kan det være en god aftale for begge parter. Vi løfter vores niveau og de får gavn vores måde at talentudvikle på. Vores bedste kan samtidig komme til Charlton og prøve kræfter - med andre ord, et førsteklasses udstillingsvindue!!! Når Charlton synes vore talentudvikling er god, er det næppe på grund af en enkelt spiller, det er måske værd at forholde sig til... |
| Mango |
09-03-2007 19:38 |
Fra en Køge-fan ønsker jeg stort tillykke... det er da på tide at der kommer nogle penge i kassen for godt arbejde.
|
| Mor Tangager |
10-03-2007 08:39 |
Fra Kalundborg GB
Ny ynglinge-træner i 2007 Klubben har lagt vægt på at finde en kvalificeret træner til de mange ynglinge i 2007.
Der er netop indgået aftale med en 25 årige Martin Tangager, der i 2006 har været tilknyttet klubben som målmandstræner. Martin har erfaring bl.a. som træner for Herfølges 1 Division Junior og Lyngbys 3. divisions juniorer.
Der arbejdes på at finde assistent(er) til Martin, som kan bistå med arbejdet med klubbens mange talentfulde ynglinge-spillere. |
| John Ø |
10-03-2007 08:44 |
| jeg synes det er alletiders, tror også at der vil være mere fremtid i et samarbejde med Charlton end med Køge. Fordi Køge er ikke professionele og bliver det aldrig, de vil altid være en klub med små tanker om fremtiden. |
| knarf |
10-03-2007 10:42 |
det tyder mere og mere på at køge boldklub er død
|
| Thomas Larsen |
10-03-2007 19:36 |
Hvorfor lige det ?????
|
| Utroligt |
11-03-2007 03:54 |
Nu har jeg igennem flere år læst om John Ø. latterlige skriverier - jeg er ved at være sindsyg at læse hans jernedøde ord gang på gang!
Er det ikke muligt at få et filter på den mand??? |
| Steinmejer |
11-03-2007 09:30 |
Er det ikke mere utroligt, at du over flere år kan hidse dig op over en enkelt mands debatindlæg til en hjemmeside.
Se dog at komme videre... |
| andersen |
11-03-2007 11:22 |
og hvad er problemet med john ø"s indlæg, det er da så sandt det manden skriver. Det er nok nærmere det der gør ondt,altså sandheden. |
| FBN |
11-03-2007 13:44 |
| Rygter om køgespillere på vej til Herfølge? |
| Steinmejer |
11-03-2007 14:02 |
Jeg tror ikke der kommer den store trafik til Herfølge som mange forudser, måske nogle få - hvis det passer til den eksisterende trup og økonomien er rigtig.
Grunden til at vi ikke er på røven og Køge er, er vel netop at vi ikke henter spillere hovedløst uden at se på økonomien. Hvorfor skulle vi kunne lønne alle de spillere, hvis Køge ikke kunne? |
| Hans fra Køge |
11-03-2007 14:52 |
| jeg synes også ham John Ø skulle lade være med at svine Køge til, vi er på vej mod noget stort kun godt vi ikke får den fusion fordi nu rykker Køge i superligaen alene. |
| Gerner |
11-03-2007 18:26 |
@Hans og has Kjøge høns.... Jeg syntes bare at Køge skal føre deres Køgedebat på deres Køge sider.... Så lad os om hvem og hvad der må skrives om her...
Herfølge bliver desværre ikke slået sammen med Køge i år ærgeligt ærgeligt ;-(
Så nu gælder det igen at få det bedste ud af hvad der rører sig i Herfølge .... Vi håber bare på det bedste....... Håber klubben kan lokke flere talentfulde spillere til og lave den fodbold forretning der er lagt op til... |
| H |
11-03-2007 19:28 |
att .steinmejer prøv lige at kigge lidt på dig selv før du sviner en anden til så vidt jeg kan læse så er du vidst efter svipper men det gør vel ikke noget
jeg syntes det er fedt at de har fået det samarbejde håber de får noget ud af det men de skal stADIG ARBEJDE VIDERE MED KØGE att. alle dem |
| PO |
11-03-2007 21:14 |
Att. Utroligt
Hvis du i så mange år har hørt på hvor John Ø's "Latterlige skriverier" kan jeg ikke forstå at jeg aldrig har set navnet "Utroligt" i nogle af debatterne. Er det pga. du bruger et andet navn normalt, og bare ikke kan stå inde for din mening om John Ø's skriverier? |
| Play |
11-03-2007 22:43 |
Nej, det er også en fejl - for mdr. siden var mit "navn" KØGE HB... i fremtiden vil det være: Play.
Ps. og jeg har kun stor hos for det arbejde Herfølge laver med de unge mennesker. |
| Steinmejer |
11-03-2007 23:48 |
@H
Først og fremmest vil jeg sige at der i svippers skriverier mellem linierne refereres til mig - det kan du ikke læse ud af det, men det gør der. Dernæst har svipper sin helt særlige historik af indlæg der bestemt ikke hører til den sobre afdeling.
Kan godt følge dig i at tonen ikke er den bedste og havde egentlig også lovet mig selv ikke at ryge ned på det niveau. Ind i mellem ryger der dog en finke af panden - især set i lyset af at svipper (hvem han så er) bliver nødt til at kommentere mig uden jeg iøvrigt medvirker i debatten. |
| John Ø |
12-03-2007 05:48 |
| nå det er dig HB Køge, ja dig kan man ihvertfald ikke beskylde for at skifte mening med noget. eftersom dine indlæg stort set er ens, man behøver ikke læse dine indlæg fordi det er altid det samme du skriver. |
| VikingHjelm |
12-03-2007 07:48 |
Att: Hans fra køge. Hvis vi ønsker at svine køge til i vores debatter står det os frit for... Da det i mine øjne er hadeklub Nr. 1 vil jeg ikke tro det stopper... Men hvad gør det at vi sviner jer til... I er ikke bedre værd, og kan i ikke li at læse det kan i jo bare holde jer væk... Dette er trods alt en side for fugle og ikke for hovdyr =)
Att Utroligt: Dit indlæg er blot 4 nr. for plat...
Att H: Ved ikke hvad der for dig til at tro at vi "Skal" arbejde vidre med køge... Det står os vel frit for om vi vil sige Burn in hell!!!
FORZA HERFØLGE, VI KAN SELV, VI SKAL SELV!!!
Godt det snart er 1. april =) |
| h |
12-03-2007 15:15 |
att. hjelm
for vi skal og vi vil arbejde videre så selvom du ikke kan lide det så forgår det lige nu i vores klub og vil forgå lige en til at de er fusioneret så hjelm vi kan ikke selv og vi vil ikke selv |
| CARSTEN |
12-03-2007 15:57 |
DET ENESTE RIGTIGE ER AT LAVE 1 STORT HOLD I KØGE!!!! DET KOMMER OGSÅ!!!!!! |
| Steinmejer |
12-03-2007 17:59 |
Nu spiller klaveret :o) Roskilde Bank ny hovedsponsor for HB Ny hovedsponsor og nye trøjesponsorer i Herfølge Boldklub A/S
Roskilde Bank A/S har netop underskrevet ny hovedsponsorkontrakt med Herfølge Boldklub A/S.
Roskilde Bank A/S Team Køge har været inde i en rivende udvikling, og har med sit hovedsponsorat i Herfølge Boldklub A/S signaleret, at banken tror på en fremtid for fodbolden i Roskilde Bank A/S Team Køges nærområde.
Herfølge Boldklub A/S' tidligere hovedsponsor, RGS 90 A/S, fortsætter som trøjesponsor sammen med følgende:
Bay Christensen A/S Ikast Byggeindustri Castus A/S Sparekassen Lolland H.E. Jørgensen A/S Den Hvide By Bogart DREIST Advokatfirma
Herfølge Boldklub A/S står i forbindelse med de nye sponsorater og samarbejdsaftalen med Charlton godt rustet til fremtiden.
Med venlig hilsen
Herfølge Boldklub A/S
|
| tomping |
12-03-2007 19:06 |
| noget nyt om brasseren,der er på prøve? |
| Ratino |
12-03-2007 19:35 |
| En god sponser banker har altid masser af pemge og Roskilde Bank en ingen undtagelse. |
| Morten |
12-03-2007 21:52 |
| yes nu bliver Herfølge Køgeskommune bedste hold, så derfor kommune drop Køge og støt Herfølge alt det i kan. Fordi det er en klub der kan noget de vil noget, nu får vi endelig vist det vi har ikke brug for Køge. Vi kan selv med de rigtige kontakter som vi har fået nu, vi går en stor fremtid i møde. |
| CARSTEN |
12-03-2007 22:14 |
MORTEN: DET ENSESTE RIGTIGE ER ET FÆLLES HOLD FOR KOMMUNEN, LAD NU VÆRE BARE FORDI KØGE HAR ØKONOMISKE PROBLEMER, AT NU KAN VI SELV OSV.
HERFØLGE SELV HAR HELLER IKK MASSER AF PENGE.HVER GANG HERFØLGE HAR HAR ROD I ØKONOMIEN, SÅ ER TRIBUNEMÆNDENE DER SKAL REDDE KLUBBEN!!
VI KAN SKAFFE STØRRE SPONSORER VED ET FÆLLES HOLD END NÅR VI ER AF OS SELV. HERFØLGE HAR UTROLIGT MANGE SPONSORE, FLOT AF EN LILLE KLUB SOM HB.
JEG ER SELV KÆMPE HERFØLGE FAN, MEN DET ENESTE RIGTIGE ER ET FÆLLES HOLD!!!! |
| Gerner |
12-03-2007 22:34 |
Ja lidt noget ævl.... Det bliver aldrig rigtig godt før det MÅSKE bliver godt med et fælleshold....
Men tiden iler afsted! Køge / Herfølge tog man ikke toget da det kørte.... desværre.... Det bliver desværre ikke til noget i år men så må vi håbe på næste år eller næste igen.....
|
| DOHN Ø |
12-03-2007 22:52 |
Måske kan penge bruges til et fodboldcollege a la midtjylland? Så kan vi få nogle unge spillere fra 13-16 år fra Nigeria herop som salami?
Det er fremtiden
|
| Svipper |
12-03-2007 22:53 |
| Skal vi ikke snart holde vejfest på Høvlingebanken og snakke om hvor forfulgte vi er? |
| PO |
12-03-2007 22:56 |
Att. Carsten
Caps lock ? |
| John Ø |
12-03-2007 23:01 |
| forstår ikke hvorfor der er en der kalder sig DOHN Ø, det minder meget om mit navn det var da noget mærkeligt noget. |
| Hans fra Køge |
12-03-2007 23:12 |
| jeg bryder mig ikke om at i kigger på vores gode spillere, hvis vi mister flere i Køge så mister vi måske oprykningen så lad nu vores gode spillere i fred. |
| Al Von Saaberg |
12-03-2007 23:17 |
LOL
Hans for satan... oprykningschanchen for Køge er omtrent så stor som sansynligheden for at Jørn Rasmussen siger noget klogt i denne uge. |
| Ratino |
12-03-2007 23:21 |
Jeg tror desvære ikke der er så mange spillere i Køge, eller for den sags skyld, en hvilken som helst anden klub, der gider at spille for en klub som ikke kan betale løn.
De har jo også en familie der skal hænge sammen
Regninger der skal betales for ikke at nævne SKATTEFAR.
Så jeg tror ikke vi har set den sidste spiller forlade Køge i denne omgang. |
| Ratino |
12-03-2007 23:24 |
| Hvad blev foresten kampen mod Slagelse hvor vi stillede med et balndet første/andet hold ?. |
| VikingHjelm |
13-03-2007 00:07 |
Utroligt som folk bliver ved med at snakke om et fælles hold...
Drop det nu tør jeres øjne og kom vidre... Som jeg ser det har vi i Herfølge ikke mistet noget... Der er kommet nogle gode aftaler i hus, samt lidt penge ind på salg... Nu skal det arbejdes sammen og så skal vi se frem mod næste sesong hvor vi så skal sparke røven ud af alt den snak om at lege med konkurs boet fra byen... Nej lad os bonderøve om at være kommunens bedste hold... Det egner vi os meget godt til...
Fatter slet ikke i gider blive ved nu vi ved det ikke sker, gem jeres ligegyldige input til det igen er reglevant...
FORZA HERFØLGE, VI KAN SELV, VI VIL SELV!!! |
| John Ø |
13-03-2007 05:50 |
| Hans hvis det stod til mig så skulle vi ikke have nogen spillere fra Køge, Allan Nielsen er væk snart også Wichmann. Som jeg tror havner i Sogndal i Norge, han kunne ellers blive intersant. Fordi Amders Feldstedt er på transferlisten, hvilket jeg synes er synd. Men hvis han skulle smutte, så ville det være godt med en ny back men fortrækker helt klart Anders Feldstedt |
| Ratino |
13-03-2007 09:11 |
Håber sku ikke vi mister "Feller" han er en af vores bedste back spillere. jeg ser heller ik nogen grund til at vi sku sølge ham lige nu da vi lige har solgt 2 spillere. så med mindre han selv ønsker at komme væk, synes jeg man sku tage at forlænge med ham hurtigst muligt. |
| ! |
13-03-2007 10:47 |
| Transferlisten: Mon ikke Feller bare signalerer til klubben at tiden nu er moden til kontraktunderskrivelser... |
| DOHN Ø |
14-03-2007 22:18 |
Super, hvis Feller smutter...
Hen har aldrig været mere end gennemsnitlig selv i første division.. Bare fordi manden er lokal, så gør det ham jo ikke ligefrem til uundværlig
Ellers løber der jo en filosof uden spilletid rundt i superligaen på venstre back - han vil da kunne bidrage konstruktivt både på banen og i dette debatforum... |
| John Ø |
15-03-2007 05:55 |
| sådan noget pis og skrive, Anders Feldstedt han har været en god mand for Herfølge. Han har sgu altid gjort det godt når han var på banen, ja føler lige jeg skulle kommentere dit indlæg. Da du jo har fundet et navn der ligner meget mit, så vil fandme ikke at folk skal tro det er min holdning håber folk lige ligger mærke til det D. |
Microsoft tech blog
|
|